fbpx

בעקבות הסרטן- ממשבר להזדמנות

הרצאה מעוררת השראה - בגישה קצת אחרת

בהרצאה אני מתארת חוויה של יציאה מהקווים הרגילים וגילוי מחדש של דרך התמודדות, חקר דרך חוויה קשה וצמיחה מחודשת, וגילוי של מתנות במקום חורבן והרס. בזכות הבחירה לקחת אחריות, במקום להרגיש קורבן של גופי, המצב הקשה הופך להזדמנות.

 
  • כלים פרקטיים – איך להפוך משבר להזדמנות
  • איך להתחבר למקור פנימי של אושר ושמחה
  • איך להרגיש אחראים על חיינו גם כשאין שליטה

בעקבות הסרטן- ממשבר להזדמנות

לפני שנה ביקשתי בליבי ללמוד להתמודד עם הנטייה שלי להיקשר לדברים. עם ההיקשרות שלי לגוף שלי, לחפצים שלי, לסביבה, לרגשות, לחיים בכלל. הייתי סקרנית כיצד אפשר לחיות את החיים בלי לנסות לאחוז בדברים, בלי ציפיות יתר. רציתי ללמוד איך להרגיש חופשיה לגמרי. לא דמיינתי לאן מחילת הארנב תוביל אותי ברוב סקרנותי.

פחדים רבים הציפו אותי לאורך הדרך, למדתי להשתמש ברגשות קשים לטובתי ולטובת הצמיחה שלי,  והכי חשוב, למדתי כיצד לקחת אחריות על חיי, כיצד להפוך כל קורבנות או אשמה לאחריות ולבחירה חופשית.

המשבר העמוק שפקד אותי נתן לי את ההזדמנות ללמוד להעמיק ולבחון את הכלים שפיתחי וכך, במקום לשקוע לתהומות של כאב ופחד, המשבר והמחלה הפכו עבורי לדשן פורה לצמיחה והתחזקות. בהרצאה אפרוש בפניכם צעד אחר צעד את הכלים שפיתחתי, כשבבסיס של כל תהליך נמצא חיבור למקור הפנימי שבעומק שבלב.

לשיטה שפיתחתי וששימשה אותי במהלך ההתמודדות עם המחלה קראתי “הלב הסקרן”. זאת מפני שהגישה מבוססת על התבוננות סקרנית אל מעמקי הנפש. הגישה הסקרנית פותחת עולם חדש של התבוננות מפוקחת ומשחררת

כשמדמיינים שמתחברים לעומק שבלב מגיעים למקור של אור שמחבר אותנו למהות עמוקה אשר מעבר לתפיסות, מחשבות ורעיונות.  וכך, באופן מודע לשנות דפוסים המפריעים לפעול ולהשתנות.

מה זה "הלב הסקרן"?

שיטת טיפול אלטרנטיבית שמתמקדת בטיפול בבעיה עצמה על ידי ליווי של תהליך המבוסס על עיקרון אנרגטי של התחברות אל ה”עצמי”.

הטכניקה התפתחה כדי לשרת את הבעיה שזיהיתי – ראיתי שאנשים שמגיעים עם בעיה כלשהי צריכים הכוונה כדי להגיע למקום פנימי בתוכם שיאפשר להם להרגיש אחראים על פתרון הבעיה של עצמם. חיפשתי דרך להביא אותם למצב בו הם יוכלו לעשות את זה כמה שיותר מהר ונקודתי. חיפשתי דרך להגיע ישר לשורש העניין.

הטיפול מתמקד בחיבור לקול הפנימי, לאינטואיצה ולתת מודע

לפרטים נוספים ולהזמנת ההרצאה

בלוג

מה זה אהבה עצמית

“ואהבת לרעך כמוך” – אומרים שזו המצווה הגדולה ביותר בתורה. אבל יש פה בעיה קטנה. כדי לאהוב מישהו אחר כמו שאני אוהבת את עצמי כדאי

המשך לבלוג »
בלוג

דימוי גוף

אנחנו חיים במערכת מאד אינטנסיבית סביבנו שגורמת לנו להאמין שאנחנו לא נראים ונראות מספיק טוב. וקל להאשים את הפרסומות והפוטושופ ומודל היופי. אבל בדרך כלל,

המשך לבלוג »