קצת עלי


מורה לתטא הילינג, מטפלת ומנחת תהליכי שינוי אישיים, מדריכת קבוצות, מנחת מעגלי שירה מקודשת, מייסדת שיטת קוד ההתחברות

מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי לעזור לאנשים. אם הייתה ילדה חדשה בכיתה מייד התחברתי איתה, אם צחקו על ילד תמיד ניגשתי אליו וניחמתי, אם הייתה עולה חדשה הייתי יושבת איתה ומתרגמת לה, אם יכולתי לארגן משחקים לחברים של אחותי הקטנה הייתי עושה את זה. תמיד רציתי לעזור לאחרים. וחיפשתי את הדרך הטובה ביותר לעשות את זה. כשגדלתי ידעתי שאני ארצה לעזור לאחרים בכל דרך אפשרית. שזה היעוד שלי.
כשהגעתי לתיכון התחלתי להדריך בתנועת נוער, עשיתי שנת שירות, שירתתי בחיל חינוך ובנחל. ברגע שהשתחררתי, בניגוד לכל החברים שלי שהלכו לטיול הגדול של אחרי הצבא, או שהלכו לעבוד בעגלות בחול, אני בחרתי לעבוד עם בני נוער בשכונה באשקלון. מיד כשהשתחררתי ריכזתי מרכז נוער בשכונה ושנה אחר כך היו תחתיי חיילים ומדריכים שליוויתי ורכזתי. אחרי כמה שנים המשכתי לתפקיד בהנהגה של התנועה וריכזת את כל תחום העבודה עם עולים, בני עולים ופריפריה. התפקיד שלי היה לעזור לאחרים לעזור לאחרים. כלומר, הייתי צריכה לעשות ככה שהמדריכים והרכזים שערים השונות ירגישו מספיק מחוברים לעצמם ולחניכים שלהם כדי ליצור שינוי ממשי במציאות. במקביל לכל אלו ליוויתי קומונות של חברה בשנת שירות והדרכתי אותם חברתית. כל הזמן הזה שעבדתי עם המון המון אנשים, ילדים ובני נוער תמיד הרגשתי שהכלים הבסיסיים שאני משתמשת בהם, שהאינטואיצה הראשונית שמתוכה אני פועלת, לא מספיקים.
מאד אהבתי את העשיה שלי אבל רציתי למצוא את הדרך לעזור לאנשים בצורה יותר עמוקה, יותר ממשית, יותר מיידית. וחקרתי. בדקתי מה משפיע על אנשים ומה משנה אותם וחיפשתי כלים.
בשנת 2015 הגעתי לקורס תטא הילינג ומיד התאהבתי. בלימודי התטא הילינג קיבלתי כלים ממשיים לעבוד עם התת מודע, עם התודעה ועם האמונות שמנהלות אותנו.
אחרי שלמדתי את הקורס הראשון המשכתי לקורס מתקדמים, קורס אנטומיה אינטואיטיבית, קורס טיפולי של חקירה לעומק, קורס סול מייט, קורס משחק החיים, קורס יחסי עולם ועברתי הכשרה אצל מייסדת השיטה ללמד את שני הקורסים הבסיסיים בתטא הילינג.
במקביל התחלתי לחקור את ההשפעה של מוזיקה על הטיפול. חיפשתי דרכים להגיע לריפוי עמוק ומיידי. כמה שיותר עמוק וכמה שיותר מיידי. ככה שבן אדם שמגיע אלי יוכל לצאת ממני אחרי מספר מצומצם של מפגשים כשהבעיה איתה הוא הגיע אלי נעלמה לחלוטין.
ככה פיתחתי את שיטת "קוד ההתחברות". בדקתי את השיטה הזאת בקבוצות רבות שהנחתי. בערבים חד פעמיים ובקבוצות שפגשתי לאורך זמן. פגשתי את כל סוגי הקהלים. גם בהנחיות "פשוטות" הכנסתי את השיטות של קוד ההתחברות והתהליך הקבוצתי קפץ פלאים. למשל בקבוצות של נעל"ה (נוער עולה ללא הורים) שהנחתי, בקבוצות של שינשינים בתהליכים האישיים שהעברתי לרכזים שליוויתי וכד.
לפני שנה סיימתי את התואר הראשון בחינוך וקיבלתי תעודת הוראה בהסטוריה ומדעי החברה. במסגרת עבודתי בחטיבה פיתחתי שיעור חדש שנקרא "שיעור אינטואיצה" במהלך השיעור לימדתי ילדים בכיתה ז להקשיב לעצמם, להרגיש את הלב שלהם ואת הלב של חבריהם בקבוצה, הם למדו לעשות עבודה עם האמונות שלהם ואם הרגשות שלהם בלי להשליך אותם על אחרים. היו בקובצה הזאת ילדים מכל הסוגים ומה שהיה משותף לכולם היתה סקרנות ורצון ללמוד.
התשוקה שלי היא להביא את השיטות של "קוד ההתחברות" של עבודת עומק עם התודעה לכל אנשים מכל הסוגים כך שכולם יוכלו להנות מחיים מלאים ושמחים יותר. כך שכולם יוכלו לחוות את ההגשמה של עצמם בזוגיות, בעבודה, במשפחה וביום יום בצורה מלאה ועומקה.


קצת עלי קצת עלי