הגישה הסקרנית

הגישה פותחת עולם חדש 

של התבוננות מפוקחת ומשחררת

מפגש אישי

במפגש האישי נערוך מיפוי של מקורות ההתמודדות או הקונפליקט שברצונכם לפתור בחייכם. לשיטה שפיתחתי וששימשה אותי במהלך ההתמודדות עם המחלת הסרטן קראתי “הלב הסקרן”. זאת מפני שהגישה מבוססת על התבוננות סקרנית אל מעמקי הנפש.

איך זה עובד?

אנחנו עובדים דרך שיחה ודרך תרגילי דמיון מודרך – דרך להגיע לשיפור משמעותי בחיים בצורה ממוקדת ומהירה.

אני יוצאת מנקודת הנחה שלכל יש סיבה שמקורה בתת מודע. לכן מטרת המפגש האישי הינה למצוא את השורש היוצר את הקשיים הרגשיים או הפיזיים

המפגש האישי מבוסס על שילוב של שיחה, טכניקות של הלב הסקרן המבוססות על דמיון מודרך ושימוש בכלים האינטואיטיביים האנרגטים שלי.

 

כשמדמיינים שמתחברים לעומק שבלב מגיעים למקור של אור שמחבר אותנו למהות עמוקה אשר מעבר לתפיסות, מחשבות ורעיונות.

למי זה מתאים?

הטיפול מתאים לכל נושא בחיים. מנושאים פיזיים כמו כאבים כרוניים, מחלה שלא עוברת, או אפילו מערכת חיסונית חלשה עד לנושאים אישיים כמו קשיים חברתיים, דכאון, בעיות שינה, בעיות עם אוכל, קשיים במציאת היעוד, התמודדות עם טראומות וכו.

אנשים שעברו את הטיפול מדווחים על שיפור בריאותי, על עליה בבטחון העצמי, עליה במצב רוח טוב על שינה טובה יותר, הצלחה עם בני או בנות זוג ותחושה שלחיבור מדוייק יותר ליעוד

דברו איתי!

בלוג

הפחד של דור ה Y

הפחד הכי נפוץ אצלנו, בני דור ה Y, הוא פחד מחוסר מימוש. פחד להתעורר עוד 20 30 שנה ולהגיד “זה מה שעשיתי?” “סיימתי את התואר

המשך לבלוג »
בלוג

מערכת יחסים אובססיבית

בתוך מערכת יחסים אנחנו ננסה לרוב לתקן או לשחזר את החוסרים ואת החוזקות ממערכת יחסים האינטימית והאינטנסיבית ביותר מחיינו המוקדמים – הקשר שלנו עם משפחתנו.

המשך לבלוג »
בלוג

סליחה עצמית

האם יש משהו שאנחנו מרגישים שאנחנו לא סולחים עליו לעצמנו? זה נאגר לעוד ועוד כעס עצמי שהופך לטינה. טינה זה הרגש הכי כואב וחזק שמנהל

המשך לבלוג »